سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مزیت های سرویس یونیت دندانپزشکی توسط تکنسین


مزیت های سرویس یونیت دندانپزشکی توسط تکنسین

خرید یونیت دندانپزشکی      اهمیت بسیار زیادی دارد ولی در کنار ان نصب و راه اندازی یونیت کاری بسیار حساس و مهم است. بعد از خرید یونیت دندانپزشک باید از نصابان خبره برای راه اندازی دستگاه خود ایتفاده نماید. برخی از شرکتها نصاب دارند و شما بعد از خرید میتوانید به کمک انها یونیت خود را نصب و راه اندازی نمایید. برخی از دندانپزشکان خود تمایل به انجام اینکار دارند که بهتر است از ان اجتناب کنند زیرا ممکن است مشکلات جدی برای دستگاه در حین نصب به وجود بیاید و به دستگاه شما اسیب بزند.

فلذا بهتر است از تکنسین های متخصص برای نصب و راه اندازی دستگاه کمک بگیرید. در زمان خرابی دستگاه اگر یونیت را تازه خریداری کرده باشید می توانید از خدمات پس از فروش و گارانتی ان استفاده نمایید و به وسیله تکنسین های شرکت خرابی دستگاه خود را برطرف نمایید و اگر گارانتی دستگاه تمام شده بهتر است از تکنسین های خبره ای ه در این حوزه سراغ دارید استفاده کنید و به هر کسی برای تعمیر دستگاه اغتماد نکنید.

یونیت دندانپزشکی جزودسته محصولاتی است که خرابی ان مشکلات جدی را برای دندانپزشک به وجود می اورد و کار را تعطیل می کند فلذا قبل از خرابی دستگاه های مانند یونیت و اتوکلاو بهتر است سرویس های دوره ای این دستگاه ها انجام شود و اگر مشکلی کوچکی هم برای دستگاه به وجود بیاید در سرویس دوره ای از بین برود تا موجب بروز مشکلات جدی جهت خرابی دستگاه در مدت زمان طولانی نشود.

در واقع بهترین کار برای جلوگیری از خرابی های دردسرساز یونیت بهتر است به صورت ماهیانه و یا هرچند ماه یکبار دستگاه های خود را سرویس کنید تا اگر حتی کوچکترین مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید برطرف شده و دیگر منجر به بروز مشکلات بزرگتر و جدی تر نشود. برای دستگاهی مانند اتوکلاو که حتما باید این کار انجام شود زیرا کوچکترین مشکل در عملکرد دستگاه ممکن است کار استریل را دچار مشکل کند که این مساله بسیار خطرناکی خواهد بود.

بهترین کار این است که دندانپزشکان فردی خبره به عنوان تکنسین را همیشه در نظر داشته باشند و به صورت دوره ای از ان بخواهند تا دستگاه های مهمی چون یونیت دندانپزشکی و اتوکلاو را سرویس نمایند با این کار عمر مفید دستگاه بسیار بیشتر می شود از طرفی خرابی به وجود امده هزینه ی زیادی برجا نخواهد گذاشت و با کمترین هزینه مشکل برطرف شده و مدت زمان تعیر و برطرف نمودن مشکل نیز بسیار کم می شود.